Termeni și condiții

1. Generalități

 

Site-ul www.apimond.ro este un magazin virtual destinat comercializării de produse cosmetice bio, produse apicole bio și funcționează în conformitate cu Legea Comertului Electronic nr. 365/07.06.2002. Acest magazin este reprezentat ca fiind un "serviciu al societății informaționale" fiind o interfață grafică ce prezintă utilizatorului informația unui furnizor de produse și oferă în același timp modalitatea tehnică de efectuare a cumpărăturilor. Utilizarea acestui site de comerț electronic, denumit în continuare "magazin on-line", în scopuri de  informare sau cumpărături, presupune acceptarea termenilor și condițiilor formulate în continuare. Proprietarul magazinului, respectiv APIMOND SRL., are dreptul de a aduce modificări ale acestor prevederi fără o prealabilă notificare. Acești termeni și condițiile de utilizare vor fi în permanență disponibile pe site. 

 

2. Proprietar magazin

 

Proprietarul  acestui magazin este APIMOND S.R.L

CUI: 902232

RC:15/1926/1992
APIMOND S.R.L. este proprietarul domeniului www.apimond.ro     

 

3. Drepturi de autor și confidențialitatea datelor

 

Întregul conținut al magazinului www.apimond.ro este proprietatea APIMOND S.R.L și este apărat de legile în vigoare pentru protecția drepturilor de autor (Legea nr 8/1996). Utilizarea fără acordul proprietarului a elementelor enumerate se pedepsește în conformitate cu legile în vigoare. Este interzisă de asemenea: accesarea site-ului  în scopul copierii conținutului, fotografiilor sau datelor atât cu dispozitive sau programe automate, cât și copierea manuală a conținutului. Orice tentativă de acces neautorizat în vederea producerii de prejudicii sau fraudă vor fi aduse la cunoștința autorităților competente.

APIMOND S.R.L respectă legile în vigoare privind confidențialitatea datelor angajându-se să nu transmită datele personale ale utilizatorilor către alte entități și să le folosească numai în scopul stabilirii contactului cu clienții săi (facturare, livrare produse comandate, etc)  precum și în scopul informării acestora asupra aspectelor legate de funcționarea site-ului și a ofertelor acestuia. APIMOND S.R.L nu încurajează SPAM-ul, nu furnizează adresa dumneavoastră de e-mail altor entități, nu vinde, nu oferă și nu face schimb de adrese e-mail obținute prin intermediul acestui site, nu divulgă adresa dumneavoastră de e-mail altor persoane care accesează paginile acestui site, fără acordul dumneavoastră explicit. Orice utilizator/client ce a furnizat explicit pe site-ul www.apimond.ro adresa sa de email și datele personale poate opta ca aceasta să fie ștearsă din baza de date printr-un simplu mail către proprietarul magazinului.

 

4. Utilizarea magazinului online

Orice persoană care accesează și utilizează magazinul virtual www.apimond.ro trebuie să citească acest capitol de termeni și condiții dar și secțiunile CUM CUMPĂR ȘI LIVRARE care sunt considerate ca fiind parte integrantă a relațiilor contractuale generate odată cu efectuarea comenzii.

Produsele alese cât și cantitatea acestora vor fi definite de către client și se vor regăsi în Coșul de cumpărături, de unde acesta poate lansa comanda. O comandă, odată expediată, reprezintă un angajament ferm de cumpărare al produselor respective, precum și faptul că ați acceptat termenii și condițiile precizate la acest capitol cât și în secțiuniile CUM CUMPĂR ȘI LIVRARE.

 

5. Obligațiile magazinului

 

Expedierea oricărei comenzi valide a unui client de către furnizor în timpul cel mai scurt, respectiv în termenii prevăzuți la secțiunea „Livrare”

Comenzile primite în zilele de sarbătoare vor fi expediate în prima zi lucrătoare. Se consideră comanda validă acea comandă care are toate informațiile cerute de formular completate corect.
Oferă cumpărătorului înainte de finalizarea tranzacției posibilitatea de a vizualiza valoarea finală a produselor și a taxelor de transport aferente. Prețurile afișate sunt exprimate în RON și includ TVA.

Clientul poate face modificări în ce privește cantitatea, adresa de livrare și are posibilitatea de a reveni asupra unor opțiuni anterioare.

Expedierea către cumpărător a comenzii, prin e-mail, în forma în care a fost încheiată, fără posibilitatea de a fi modificată de nimeni, în nici un fel.

Magazinul se obligă să nu facă publice datele personale ale clienților sau tranzacțiile efectuate. Datele personale vor fi folosite doar în scopul declarat în secțiunile anterioare. Personalul care administrează magazinul nu are acces la editarea datelor clientului, la editarea conținutului comenzilor sau al istoricului comenzilor.

Comanda primită de la client este considerată contract și se supune prevederilor legii privind regimul juridic al contractelor la distanță.
Preia și comunică celor abilitați să rezolve orice solicitare venită de la clienți, în timpul cel mai scurt.

 

6. Declinarea responsabilității

 

Ținând cont de reglementările legislative în vigoare, magazinul nu are nici o responsabilitate în ceea ce privește:

- enunțurile ambigue, greșelile de exprimare, prețurile incorecte, etc,

- diferențe între imaginea unui produs din magazin, așa cum ea apare pe monitorul dumneavoastră și produsele primite, diferențe care se

  referă la culoare, nuanță, etc,

- nepotrivirea între scopul pentru care a fost cumpărat un produs și funcționalitatea lui,

- disponibilitatea în stoc a produselor afișate, acestea fiind comercializate în limita stocului sau prin comenzi speciale,

  Din acest motiv este  posibil ca magazinul să nu poată onora o anumită comandă dacă produsul solicitat nu mai este în stoc și nu s-a 

  solicitat în mod expres printr-o comandă specială,

- informațiile eronate furnizate de cumpărător, funizorul având dreptul de a verifica orice comandă telefonic, cerându-i cumpărătorului 

  confirmarea unor date personale sau legate de comandă,

- defecțiunile, pagubele sau accidentele datorate folosirii corespunzătoare sau necorespunzătoare a produselor cumpărate din acest 

  magazin,

- întârzierile la livrare datorate furnizorului, curierului/poștei sau din alte motive,

- deteriorările, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului până la destinatar, care cad în sarcina transportatorului,

- magazinul își rezervă dreptul de a refuza executarea unor comenzi, fără a motiva această alegere,

- neplăcerile create de întreruperea accesului în magazin datorate furnizorului de servicii internet ISP,

- posibilitatea de a contacta viruși prin accesarea acestui magazin sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promoțional,

- conținutul sau natura site-urilor prin link-urile cărora un client ajunge în magazin,

 

7. Livrare și Retur

Produsele comandate de pe site-ul nostru vor fi livrate prin intermediul  serviciilor de curierat rapid ( URGENT CARGUS). Clientul va suporta taxele de livrare în funcție de valoarea produselor comandate dacă acestea sunt sub valoarea de 150Lei a cumpărăturilor. Valoarea taxelor este cea stabilită de firma de curierat . Furnizorul nu percepe alte taxe.

Astfel, prețul final plătit de client este format din valoarea produselor comandate și eventualele cheltuieli de expediție și/sau încasare percepute de Courier, acolo unde nu intervine o înțelegere cu furnizorul. Taxele de livrare sunt afișate la finalizarea fiecarei comenzi in coșul de cumpărături și vor fi primite de către client prin intermediul email-ului sub forma unei facturi proforme odată cu finalizarea și expedierea comenzii online.

Termenul de livrare pentru produsele aflate pe stoc poate fi cuprins între 1 zile de la comanda pentru orasele unde Courierul isi are puncte de lucru si 2-3 zile pentru orasele sau satele mai indepartate de puctul de lucru al Courierului.

Termenele și condițiile de livrare pentru produsele care se livreaza numai la comanda vor fi comunicate la cerere prin e-mail sau telefon.
Aceste termene sunt orientative, practicate in mod obisnuit si pot varia datorita unor factori cum ar fi calamitati, conditii meteo deosebite, starea infrastructurii rutiere, greve, sarbatori legale etc.
Magazinul nu are nici o responsabilitate fata de respectarea acestor termene.


Returul produselor sau dreptul de renuntare unilaterala a contractului din partea clientului este legiferat de Ordonanta Guvernului nr.130 din 2000. Astfel:
Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare Costurile care pot cadea in sarcina clientului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga
de la data primirii produselor de catre client.

In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre client, APIMOND S.A. are obligatia sa ramburseze sumele platite de client. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 7 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

Cumparatorul care isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului are urmatoarele obligatii:
Produsele vor fi expediate cu componentele sau accesoriile primite la cumparare, in ambalajul original, in perfecta stare de functionare.
Toate obiectele trebuie sa aiba aspectul identic cu cel avut la primirea lor si dupa caz, sa aiba sigiliile intacte sau sa nu prezinte urme care sa ateste operatiuni interzise de fabricant sau furnizor asupra produselor. Valoarea obligatiilor banesti ale APIMOND S.A. fata de clienti nu poate depasi valoarea sumelor incasate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.

 

8. Frauda

 

Orice tentativa de accesare a datelor personale apartinand unui alt utilizator, de a modifica continutul site-ului wwww.apimond.ro, sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul va fi considerat o tentativa de fraudare si se va demara cercetarea penala impotriva celor care au incercat acest fapt.

 

Magazinul va incerca solutionarea pe cale amiabila a oricaror conflicte aparute intre partile implicate. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale si rezolvarea acestora de instantele judecatoresti.


9. Solutionarea Litigiilor


In cazul unor eventuale dispute se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila, prin transmiterea unei notificari scrise la adresa de email de contact, iar daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, litigiul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare.

Totodata, consumatorul poate accesa online platformele ANPC accesibila la https://anpc.ro/ sau a Comisiei europene accesibila la https://ec.europa.eu/consumers/odr/